22 Mayıs 2018

Milli Emlak, Milli Talan...

Bürokrasi, SİT Alanı ve At koşturmaca
 Öznur Güneş   İnanış
İlkokulda öğrendiğimiz tekerleme var ya;
Kara kedi nerde?- Ağaca çıktı- Ağaç nerde?- Balta kesti- Balta nerde?- Suya düştü- Su nerde?- İnek içti- İnek nerde?- Dağa kaçtı- Dağ nerde?- Yandı bitti- Kül oldu...
Yani anlayacağınız bizim kurumların durumu bu. Sonra Milli Emlak Müdürü’nü aradım ve onunla görüştüm. Sonra Milli Emlak Müdürü’nü aradım ve onunla görüştüm. 
Kendisi bize aynen şu açıklamayı yaptı;
“Deniz Kulübü’nde şu an yapılan çalışmayla ilgili bir izin alınmadı. Sadece geçen sene binanın çatısının yapılması için izin istenildi, o da verildi. Şuan çalışan iş makineleriyle ilgili yapılan çalışmanın izni yok.”
Milli Emlak, şu an ki çalışmaya Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü’nün müdahale edebileceğini de ekledi.
Şimdi böyle kurum yetkililerimiz varken iş adamları da Zonguldak’ta istediği gibi at koşturuyor.
Bazı yetkililer bize kızıyor ya; ‘Bir şeyi yazmadan arayıp sorun, bilgi alın’ diyorlar ya.
İşte araştırdık, sorduk ama bu sonuç çıktı. ‘Nedir bu korku?’ mu desek, ‘Nedir bu sevgi’ mi desek bilemedim.
SİT alanı içerisinde takır takır iş makinelerini çalışıyor, ilgili kurum müdürlerinden çıt yok!
Böyle kurum müdürlerimiz varken, sadece hipodromda değil, denizde veya SİT alanlarında bile at koşturur!
http://www.inanisgazetesi.com/yazar-burokrasi-sit-alani-ve-at-kosturmaca-2272.html